Wstępniak… Again…

Spokój… Światło dzienne leniwie przeciska się przez wąskie szczeliny żaluzji i błękitną taflę zasłon. Cisza… Chwila ciszy… Sekunda odpoczynku dla membran głośników falujących w rytm perkusji i basu blues rockowych utworów. Leniwie sączę chłodną herbatę, której gorzki i cierpki smak choć na chwile ucisza moje wiecznie niezaspokojone pragnienie. I właśnie w tej chwili ciszy, w momencie przełączania się playlist na odtwarzaczu z albumu „Polskie gitary grają Hendrixa” na kilka utworów Stevie’ego Ray’a Vaughan’a w mojej głowie przemyka krótka myśl. Kreuje się koncept… Najpierw jako impuls nerwowy wzdłuż neuronów, by potem uaktywnić się w mojej głowie jako „genialny pomysł”. Przełykam spory haust herbacianego napoju, po czym dochodzę do wniosku, że skoro moje obowiązki pozwalają mi już na wygospodarowanie odrobiny czasu, to może czas… …wskrzesić bloga! Ba, wraz z zakończeniem semestru i zdaniem pracy licencjackiej tego czasu powinienem mieć znacznie więcej, czym tłumaczę sobie nazwanie tego pomysłu genialnym.

Wiem, że próbowałem to zrobić wiele razy, lecz teraz powinno wyjść, wszak w każdym poprzednim wypadku chęć reaktywowania bloga poparta była jedynie nudą, brakowało dodatku  w postaci odpowiedniego zasobu czasu. Poza tym inspiracje czają się za każdym rogiem naszej codziennej egzystencji! No, zobaczymy jak to będzie, na razie czas postawić symboliczną kreskę i wziąć się do roboty…

Symboliczna Gruba Kreska

Skomentuj

